fysisk KURS

Kunstig Intelligens i praksis

I dette kurset får dere en innføring i hva kunstig intelligens (KI) er, hva det kan brukes til, samt hva dere trenger av ressurser, kompetanse og data for å utnytte potensialet til verdiskaping.

Oppdag mulighetene for din bedrift

Kunstig intelligens (KI) gir enorme muligheter for norske bedrifter – både i produksjon, innovasjon, salg og markedsføring og i drift og vedlikehold. Skal vi utnytte disse mulighetene må vi øke grunnkompetansen vår om hva kunstig intelligens egentlig er.

Kunstig intelligens er ikke forbeholdt teknologiselskapet eller dataingeniøren. Det er når kunstig intelligens møter domenekunnskap og reelle problemstillinger at vi har størst mulighet til å skape verdi.

Kurset har fått støtte fra Stiftelsen Teknologiformidling

Hvem passer kurset for?

Dette kurset passer for ledere, mellomledere og ansatte i små- og mellomstore bedrifter. Kurset tar sikte på å øke den grunnleggende kompetansen hos deg som ikke er teknolog – men som med noe kompetanseheving kan bli den som oppdager, definerer og kommuniserer problemstillinger som kan løses med KI.

Dette lærer du:

  • Hva er KI og hvilke egenskaper har KI?
  • Hva kan vi bruke KI til? Hvordan bruker andre virksomheter KI?
  • Data som utgangspunkt for bruk av KI 
  • Hvordan kan min bedrift komme i gang med KI?
  • Hva trenger vi for å lykkes?

Info:

  • Kurset varer 7 timer.
  • Lunsj og forfriskninger er inkludert.
  • Kurset er en kombinasjon av forelesninger, inspirerende caser og erfaringsutveksling.
  • Du vil lære metoder og praktiske verktøy så du enklere kan komme i gang med arbeidet i egen bedrift.
  • Alle kursdeltagerne får kursbevis.
  • Kurset koster kr. 25.000,- per bedrift (maks 25 pers), inkludert to kursledere, lunsj og forfriskninger.

Har du spørsmål eller vil booke et kurs? 

Støtte fra Stiftelsen Teknologiformidling

De fysiske kursene i Fasilitatoren har fått støtte fra Stiftelsen Teknologiformidling

Formålet til Stiftelsen Teknologiformidling er å øke produktivitet, verdiskapning og konkurransekraft for norsk næringsliv. Digitalisering, robotisering og kunstig intelligens kombinert med samfunns- og klimaansvar er sentrale nøkkelord.